Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022

Κλείνει κι άλλο “μέτωπο” στην Αερ. Γιανναρέλλη

Άρθρα & Δημοσιεύσεις

Τελευταία Άρθρα & Ειδήσεις


  • Τον Αύγουστο θα αρχίσουν τα δύσκολα με τις εργασίες για την αντικατάσταση του αγωγού ομβρίων υδάτων να φθάνουν τα 10 μέτρα σε βάθος στην στροφή πριν από τον Ποταμό

Μπαίνει στην στροφή για την τελική ευθεία το έργο της αντικατάστασης του αγωγού ομβρίων υδάτων στην οδό Αεροπόρου Γιανναρέλλη, που ταλαιπωρεί τα τελευταία 2 χρόνια οδηγούς, επαγγελματίες και κατοίκους στο κέντρο της Μυτιλήνης. Οι εργασίες το τελευταίο διάστημα προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και οι εκσκαφές βρίσκονται πλέον μπροστά από την επιχείρηση “Ζαντελαστική”. Παράλληλα με την αντικατάσταση του αγωγού, τοποθετούνται νέα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και γίνονται οι συνδέσεις που ορισμένες φορές έχουν ως συνέπεια τις διακοπές υδροδότησης στο Λαζαρέτο. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΛ και παρά τις έντονες αμφιβολίες των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, το έργο θα ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του χρόνου.

Τέλος Ιουλίου η ασφαλτόστρωση του τμήματος που ολοκληρώνεται

Εδώ και ένα μήνα έχει κλείσει το μέτωπο μέχρι την οδό Βαμβούρη και η είσοδος των οχημάτων στην πόλη γίνεται από την Αερ. Γιανναρέλλη στην οδό Γεωργίου Λεσβίου (δίπλα από το φούρνο “Χειροποίητο”) και από εκεί ξανά στην Αερ. Γιανναρέλλη που έχει ασφαλτοστρωθεί. Για την ώρα, όλες οι επιχειρήσεις της περιοχής βρίσκονται εν λειτουργία, αν και ο αποκλεισμός της πρόσβασης οχημάτων και πεζών έχει προκαλέσει τεράστια οικονομική ζημιά στους επαγγελματίες.

Από την οδό Γ. Λεσβίου η κίνηση των οχημάτων

Στο τέλος του μήνα με αρχές Αυγούστου προγραμματίζεται να γίνει ασφαλτόστρωση στο τμήμα μέχρι την οδό Γ. Λεσβίου, εκεί δηλαδή όπου στρίβουν σήμερα τα οχήματα, προκειμένου να δοθεί κι αυτό στην κυκλοφορία. Παράλληλα θα ξεκινήσει η δυσκολότερη, ίσως, φάση του έργου, στην στροφή (όπου βρισκόταν η αντιπροσωπεία της “Toyota”), όπου το βάθος των εκσκαφών θα φθάσει τα 10 μέτρα. Στο κομμάτι αυτό των 200 περίπου μέτρων οι εργασίες θα διαρκέσουν περισσότερο χρονικό διάστημα, αφού απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το βάθος, να δημιουργηθούν πατάρια και να ληφθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας για το συνεργείο. Δηλαδή, μέχρι και το φθινόπωρο το εργοτάξιο θα βρίσκεται στην μεγάλη αυτή στροφή και η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται μέσω της οδού Πύρρας, που είναι ο πρώτος δρόμος αριστερά κατεβαίνοντας την Αεροπόρου Γιανναρέλλη προς το κέντρο. 

Όπως δήλωσε στα “Νέα της Λέσβου” ο Γιώργος Φλώρος, «όταν με το καλό ολοκληρωθούν οι εργασίες μπροστά από την “Toyota” και τα συνεργεία μπουν στον Ποταμό, για μένα προσωπικά, αλλά και για τους πολίτες, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί γιατί δεν θα προκαλείται καμία όχληση σε οδηγούς, επιχειρήσεις και σπίτια. Αν δεν είχαμε χάσει τους 3 μήνες στην αρχή του έργου, επί της οδού Βουρνάζων με τις καθυστερήσεις στην μεταφορά των καλωδίων και τα αρχαιολογικά ευρήματα, οι εργασίες θα είχαν ήδη τελειώσει. Πηγαίνουμε πολύ καλά και θα συνεχίσουμε έτσι, παρά τις δυσκολίες και χρειάζεται λίγη υπομονή ακόμη για ένα έργο κοινής ωφέλειας και αντιπλημμυρικής προστασίας που έπρεπε να γίνει».

Σε ό,τι αφορά την οικονομική ελάφρυνση επαγγελματιών και κατοίκων στους λογαριασμούς νερού με την χρέωση μόνο του παγίου, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πράξη, αφού οι λογαριασμοί αποστέλλονται κανονικά σε όλους. Ωστόσο, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ μιλά για ειλημμένη απόφαση που έχει τεθεί σε εφαρμογή και οι δικαιούχοι πρέπει να απευθύνονται στα γραφεία της Επιχείρησης για περαιτέρω ενημέρωση. «Το θέμα αυτό έχει λήξει. Οι θιγόμενοι πολίτες θα πληρώνουν μόνο το πάγιο για 6 μήνες κι αυτό ισχύει από την Βουρνάζων που ξεκίνησε το έργο μέχρι το τέλος του, στον Ποταμό. Πράγματι, οι λογαριασμοί αποστέλλονται κανονικά γιατί είναι πολύ δύσκολο να μπούμε στο σύστημα και να αλλάξουμε τα στοιχεία, αλλά όποιος δικαιούται την οικονομική ελάφρυνση έρχεται στα γραφεία μας, το δηλώνει και πληρώνει μόνο το πάγιο», τόνισε ο ίδιος.

spot_img
- Advertisement -

More articles

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img