Με γεμάτο το Δημοτικό Θέατρο πραγματοποιήθηκε η κοπή της Βασιλόπιτας του Δήμου Μυτιλήνης από τον Δήμαρχο Παναγιώτη Χριστόφα, παρουσία Αντιδημάρχων, στελεχών της Δημοτικής Αρχής, πολιτικών και αυτοδιοικητικών εκπροσώπων, εκπροσώπων του στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και επιστημονικών και επιχειρηματικών φορέων και των Επιμελητηρίων, Κοινοταρχών και Κοινοτικών Συμβούλων από τα χωριά. Την πίτα ευλόγησε ο Πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης, Αρχιμανδρίτης Ιάκωβος.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με θερμό καλωσόρισμα από τον Δήμαρχο Μυτιλήνης, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της συνάντησης ως γέφυρα επικοινωνίας με τους πολίτες, έκανε σύντομο απολογισμό των έργων της Δημοτικής Αρχής και παρουσίασε ολιγόλεπτο βίντεο με δράσεις του Δήμου. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήραν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης, που με ενέργεια και φρεσκάδα παρουσίασαν ένα μουσικό πρόγραμμα, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού και δίνοντας ιδιαίτερα εορταστικό τόνο στη βραδιά.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Περιφερειάρχης Κώστας Μουτζούρης, οι Αντιπεριφερειάρχες Κώστας Άρωνης, Στρατής Κυρατζής και Χρυσόστομος Χατζηκυριαζής, ο διοικητής του Βοστάνειου Νοσοκομείου κ. Κουτσαντώνης και ο Βουλευτής κ. Παρασκευαΐδης.
Ο Δήμαρχος Παναγιώτης Χριστόφας έκλεισε την εκδήλωση ευχόμενος σε όλους υγεία και αισιοδοξία για το νέο έτος.




