Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022

Νέα καθυστέρηση στην Αερ. Γιανναρέλλη

Άρθρα & Δημοσιεύσεις


  • Με αργούς ρυθμούς οι εργασίες για την αντικατάσταση του αγωγού ομβρίων υδάτων που έχει εκτελεστεί στο 50%

Με ένα λουκέτο σε πρατήριο υγρών καυσίμων και πολλές επιχειρήσεις που υπολειτουργούν λόγω έλλειψης πρόσβασης, συνεχίζεται από την ΔΕΥΑΛ το έργο της αντικατάστασης του αγωγού ομβρίων υδάτων επί της Αεροπόρου Γιανναρέλλη. Μετά από τις διακοπές του Πάσχα, τα συνεργεία επανήλθαν αλλά οι εργασίες δεν προχώρησαν την προηγούμενη εβδομάδα επειδή εντοπίστηκαν πέτρες αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Τα ευρήματα ανασκάφηκαν με ιδιαίτερη προσοχή και μεταφέρθηκαν στη Θερμή, ενώ σημειώθηκε καθυστέρηση 10 περίπου ημερών στην εξέλιξη του έργου, όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες. Όπως όλα δείχνουν, η ολοκλήρωση των εργασιών θα πάρει και νέα παράταση, αν και ο Γιώργος Φλώρος επιμένει ότι στόχος είναι η παράδοση του έργου μέχρι το τέλος του χρόνου.

Νέα ευρήματα αρχαιολογικού ενδιαφέροντος καθυστέρησαν τις εργασίες

Τις τελευταίες 15 ημέρες η είσοδος των οχημάτων στην πόλη προς το Κέντρο/Προκυμαία και προς Αεροδρόμιο/Βαρειά γίνεται από τις οδούς Αερ. Γιανναρέλλη, Γεωργίου Λεσβίου, Βαμβούρη, Αικατερίνης Παλαιολόγου, Πλατείας Αριστοτέλους και ξανά Αεροπόρου Γιανναρέλλη, ενώ η έξοδος των οχημάτων προς την Καλλονή γίνεται μέσω της οδού Ζωοδόχου Πηγής. Αυτό σημαίνει ότι έχει αποκλειστεί η πρόσβαση σε δεκάδες επιχειρήσεις που βρίσκονται επί του κεντρικού δρόμου και η πτώση του τζίρου τους ξεπερνά το 70%. 

Επιπλέον βέβαια, για όσο διαρκούν οι εργασίες στο συγκεκριμένο τμήμα έχει σταματήσει η λειτουργία του πρατηρίου υγρών καυσίμων, όπως συνέβη και στο πρώτο κομμάτι του δρόμου, χωρίς να προβλέπεται καμία αποζημίωση για τον ιδιοκτήτη.

Κλειστό το πρατήριο υγρών καυσίμων χωρίς καμία αποζημίωση για τον ιδιοκτήτη

“Στα μισά”

Σε ό,τι αφορά την πορεία του έργου, μέχρι στιγμής έχει εκτελεστεί το 47% των εργασιών, αλλά και τα πιο δύσκολα κομμάτια στην Βουρνάζων λόγω των αρχαιολογικών ευρημάτων και στο πρώτο τμήμα της Αερ. Γιανναρέλλη όπου οι φθορές ήταν σημαντικές. Με άλλα λόγια, έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στα 520 από τα 1.200 μέτρα που είναι το σύνολο του έργου.

Στο επόμενο κομμάτι που θα κλείσει, η διοχέτευση της κίνησης από τους παράδρομους θα είναι από δύσκολη έως αδύνατη λόγω της στενότητας των δρόμων και είναι πιθανό να οδηγούνται όλα τα οχήματα από την βόρεια παράκαμψη για να εισέρχονται στην πόλη. Κάτι τέτοιο όμως θα προκαλέσει επιπρόσθετες ζημιές στις επιχειρήσεις, αφού θα διακοπεί παντελώς η πρόσβαση των πελατών τους και δη των φορτηγών των μεταφορικών εταιρειών από τις οποίες γίνεται ο εφοδιασμός τους. 

Προβλήματα αναμένεται να προκύψουν και μέσα στο καλοκαίρι, όταν – καλώς εχόντων των πραγμάτων – τα συνεργεία θα φθάσουν στην διασταύρωση με τον παράδρομο προς τον Ποταμό. Ακριβώς στην στροφή οι κλίσεις είναι μεγάλες και οι εκσκαφές θα φθάσουν σε βάθος 9 μέτρων. Αυτό σημαίνει ότι θα απαιτηθεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την αντικατάσταση του αγωγού στο συγκεκριμένο σημείο και πριν το εργοτάξιο μεταφερθεί στον Ποταμό, οπότε και θα σταματήσει η όχληση στην κυκλοφορία.

Σε ό,τι αφορά την οικονομική ελάφρυνση επαγγελματιών και κατοίκων στους λογαριασμούς νερού με την χρέωση μόνο του παγίου, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πράξη, αφού οι λογαριασμοί αποστέλλονται κανονικά σε όλους. Ωστόσο, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, Γιώργος Φλώρος, μιλά για ειλημμένη απόφαση που έχει τεθεί σε εφαρμογή και οι δικαιούχοι πρέπει να απευθύνονται στα γραφεία της Επιχείρησης για περαιτέρω ενημέρωση. «Το θέμα αυτό έχει λήξει. Οι θιγόμενοι πολίτες θα πληρώνουν μόνο το πάγιο για 6 μήνες κι αυτό ισχύει από την Βουρνάζων που ξεκίνησε το έργο μέχρι το τέλος του, στον Ποταμό. Από κει και πέρα οι εργασίες προχωρούν κανονικά, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και με τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε θέσει. Μακάρι να μπορούσαν να αποζημιωθούν όλοι όσοι θίγονται αλλά δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο», τόνισε ο ίδιος.

- Advertisement -

More articles

Τελευταία Άρθρα & Ειδήσεις