Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

«Ο εμπαιγμός συνεχίζεται σε όλα τα επίπεδα»


  • «Πότε και κυρίως πώς, από πλευράς ασφάλειας των οδηγών, θα παραδοθεί ο νέος οδικός άξονας;», ρωτά η Νομαρχιακή Επιτροπή του κόμματος, που σχεδίασε το έργο

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το χθεσινό πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ των “Ν.τ.Λ.” αναφορικά με τον εμπαιγμό που υφίστανται οι περίπου 600 δικαιούχοι αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις που έγιναν με σκοπό την κατασκευή του νέου οδικού άξονα Καλλονής – Σιγρίου, και η Νομαρχιακή Επιτροπή Λέσβου του ΠΑΣΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση – παρέμβαση για τις παλινωδίες εκ μέρους της κυβέρνησης στην ολοκλήρωση και παράδοση του σημαντικού αυτού έργου. Παράλληλα υπενθυμίζει ότι η κατασκευή του νέου δρόμου που συνδέει το κέντρο του νησιού με το δυτικό άκρο του φέρει την υπογραφή του ΠΑΣΟΚ από το 2002 όταν ξεκίνησε η εκπόνηση των μελετών. 

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η Ν.Ε. του κόμματος, «από τη διαβεβαίωση τον μακρινό Ιούνιο του 2022 του αξέχαστου – δυστυχώς για τους Έλληνες – Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, ότι το έργο “θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2023”, ως τις διαδοχικές (προεκλογικές μάλλον) έκτοτε προαναγγελίες εκ μέρους του τοπικού βουλευτή της ΝΔ για τα… εγκαίνια του έργου -κατά την τελευταία μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο “παρουσία του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταϊκούρα τον Γενάρη του 2024” – πιάνουμε Φλεβάρη και το έργο του οδικού άξονα Καλλονής – Σιγρίου, ακόμα δεν παραδίδεται στους πολίτες.  Η τελευταία (ανεπίσημη) ενημέρωση που ήρθε στη δημοσιότητα, κάνει πλέον λόγο για άνοιγμα του δρόμου μέσα στο Μάρτη.  Μετά όμως από πάνω από εννιά παρατάσεις του έργου και αμέτρητες κυβερνητικές διαβεβαιώσεις που αποτελούν μνημείο ανακολουθίας και εμπαιγμού των πολιτών της Λέσβου, νομίζουμε ότι πλέον η κυβέρνηση – είτε διά του Υπουργείου Υποδομών, είτε μέσω των τοπικών στελεχών της – οφείλει να τοποθετηθεί ξεκάθαρα και υπεύθυνα για την πορεία του έργου». 

Σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης η Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ τονίζει ότι «το μείζον ζήτημα δεν είναι το πότε θα κοπεί η κορδέλα των εγκαινίων, αλλά η ασφάλεια του οδικού άξονα. Είναι εξάλλου πρόσφατη η παρέμβαση του Βουλευτή του κόμματος, Παναγιώτη Παρασκευαΐδη στο Υπουργείο Υποδομών, με την οποία ζητούσε επιτακτικά συγκεκριμένες τεχνικές παρεμβάσεις προς άρση της επικινδυνότητας σε ορισμένα κομβικά σημεία του άξονα, αλλά ως σήμερα, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια έμμεση ή άμεση διαβεβαίωση». 

«Εν αναμονή λοιπόν μίας υπεύθυνης ενημέρωσης προς τους πολίτες εκ μέρους των αρμοδίων ή των κομιστών της ενημέρωσης των αρμοδίων, για την ιστορία και την ουσία, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι και αυτό το μεγάλο έργο για τον τόπο μας, φέρει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή του ΠΑΣΟΚ. Το έργο αυτό που προσπαθούν να ολοκληρώσουν τέσσερις (!) διαδοχικές κυβερνήσεις με πρωτοφανείς ολιγωρίες και τεράστιες καθυστερήσεις εδώ και πάνω από 10 χρόνια, παραδόθηκε προς δημοπράτηση από την κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου του ΠΑΣΟΚ», επισημαίνεται επίσης στην ανακοίνωση, υπενθυμίζοντας τους σημαντικούς σταθμούς του έργου, που οραματίστηκε ο πρώην Υπουργός και Βουλευτής Λέσβου, Νίκος Σηφουνάκης.

Κλείνοντας, η Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ σημειώνει ότι «η ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων διαδικασιών και η δημοπράτηση του έργου του οδικού άξονα Καλλονής – Σιγρίου, έγινε σε μια από τις δυσκολότερες πολιτικές και οικονομικές συγκυρίες που έζησε ποτέ η χώρα, με την τελευταία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να τηρεί τότε μία ακόμη δέσμευσή της προς τον λεσβιακό λαό, προσπαθώντας παράλληλα – και εντελώς μόνη της – να κρατήσει μία ολόκληρη χώρα μακριά από την οικονομική της κατάρρευση. Τα έργα και οι ημέρες των σημερινών που μας επιφυλάσσουν καθημερινά και ένα υποτιθέμενο «success story» στα media για να κρύψουν αμέλειες ή για να καταδείξουν ανύπαρκτα κατορθώματά τους, καθιστούν ξανά αναγκαίο να θυμηθούμε όλοι το πώς δημιουργήθηκαν τα μεγάλα έργα στον τόπο, που ακόμα οι άλλοι προσπαθούν να εκτελέσουν».

spot_img

More articles

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img