Ο Μυτιληνιός που έγινε… “ready Business”

O Στρατής Καμάτσος, ελαιοπαραγωγός από τη Γέρα της Λέσβου, ιδιοκτήτης του ελαιολάδου EVO3 είναι το βασικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας μεγάλης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, που προωθεί πρόγραμμα επικοινωνίας για επιχειρήσεις. Μέσω της τηλεόρασης μπαίνει καθημερινά στα ελληνικά σπίτια, ενώ για τους συμπατριώτες του και όσους τον γνωρίζουν είναι το πρόσωπο… της ημέρας.

«Με βλέπουν στο δρόμο και μου λένε σε ξέρουμε από τη διαφήμιση. Με παίρνουν τηλέφωνο φίλοι και γνωστοί από διάφορες περιοχές της Ελλάδας», λέει στα “Νέα της Λέσβου” ο Στρατής Καμάτσος.

Μιλώντας για το πώς επιλέχθηκε να συμμετάσχει στα γυρίσματα της διαφήμισης και να γίνει το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την εταιρεία, μας είπε: «Είχα ξεκινήσει να χρησιμοποιώ στην επιχείρησή μου την συγκεκριμένη υπηρεσία δοκιμαστικά μαζί με άλλες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, περίπου 10-15 πελάτες σε όλη τη χώρα προκειμένου να δώσουμε feedback για την αποτελεσματικότητά της. Μετά από κάποιο διάστημα με κάλεσαν να δώσω συνέντευξη για τις εντυπώσεις μου από τη χρήση της υπηρεσίας και με ενημέρωσαν ότι με επέλεξαν για να γίνω το πρόσωπο της καμπάνιας. Ήταν κάτι που δεν το περίμενα, όμως, το δέχθηκα με χαρά».

Τα γυρίσματα που έγιναν εξ ολοκλήρου στη Μυτιλήνη, ξεκίνησαν από τον περασμένο Ιούλιο όταν για πρώτη φορά έφθασε το τηλεοπτικό συνεργείο στο νησί για να καταγράψει τα σημεία και ολοκληρώθηκαν το Σεπτέμβριο.

Όσο για το αν τον άγχωσε  η δημόσια προβολή μέσω της διαφήμισης, ο ίδιος μας λέει: «Καθόλου, δεν είχα τρακ ούτε άγχος, ούτε δεύτερες σκέψεις. Μου άρεσε όλη η διαδικασία. Είμαι κοινωνικός, μου αρέσει να μιλάω για το πάθος μου, που είναι η δουλειά μου στην οικογενειακή επιχείρηση και η προβολή του λεσβιακού ελαιολάδου, οπότε διασκέδασα το κάθε λεπτό».

Από την Αμερική στη Λέσβο

Η επιλογή του από την Vodafone να γίνει το βασικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας δεν ήταν καθόλου τυχαία, αφού δεν είχε να κάνει μόνο με τη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας που προβάλλει στη διαφήμιση, αλλά και με το προφίλ του Στρατή Καμάτσου που είναι ένας νέος επιχειρηματίας που έχει αποδείξει από την πορεία του ότι δεν φοβάται τις νέες προκλήσεις και το ρίσκο.

Με  καταγωγή από τη Λέσβο, έζησε από παιδί στην Αμερική και συγκεκριμένα στη Νέα Ορλεάνη όπου μεγάλωσε, σπούδασε και εξάσκησε το επάγγελμα του δικηγόρου, με ειδικότητα στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Το 2013 επέστρεψε στην Ελλάδα. Εν μέσω οικονομικής κρίσης αποφάσισε να επιστρέψει στο νησί με την οικογένειά του και να ασχοληθεί με τους ελαιώνες που κληρονόμησε από τον παππού και τον πατέρα του.

Το αμερικάνικο όνειρο για τον Στρατή Καμάτσο, έγινε ελληνικό και τον οδήγησε πίσω στον τόπο του. Στόχος του ήταν να επιστρατεύσει τις γνώσεις του για να αξιοποιήσει  στο μέγιστο τα κτήματα της οικογένειάς του και  να κάνει το βασικό προϊόν του νησιού του γνωστό σε όλο τον κόσμο. Ήδη το ελαιόλαδο Evo3 εξάγεται σε πολλές χώρες της Ευρώπης (στη Δανία, στην Αγγλία, τη Γαλλία, την Ουγγαρία, και άλλες ευρωπαϊκές χώρες), καθώς βέβαια και στην Αμερική μια και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα μυστικά της αμερικανικής αγοράς. Το εξαιρετικό ελαιόλαδο “Evo3” (Evolution Extra Virgin Organic Olive Oil)  διατίθεται βεβαίως και στην ελληνική αγορά σε επιλεγμένα καταστήματα.

Μπουκάλι και δέντρο

Το 2013 πρωτοπόρησε όταν σε συνεργασία με οργάνωση της Αφρικής υλοποίησε την ιδέα του, για κάθε μπουκάλι λάδι που πουλιέται να φυτεύεται ένα δέντρο σε περιοχές που έχουν ανάγκη, όπως η Αιθιοπία και η Μαδαγασκάρη.

Με αυτό τον τρόπο συμβάλλει στην σταδιακή επαναφορά των αποψιλωμένων δασών στη Μαδαγασκάρη και την Αιθιοπία με ενδημικά δέντρα, όπως τα mangrove. Η πρωτοβουλία του αυτή είχε μια απρόβλεπτα θετική εξέλιξη, καθώς οι ντόπιοι άρχιζαν να κερδίζουν χρήματα από τη φύτευση δέντρων, δεν υπήρχε πλέον ανάγκη να δουλεύουν τα παιδιά τους, που άρχισαν να πηγαίνουν σχολείο.

Το επόμενο βήμα είναι στο άμεσο μέλλον να καταφέρει να μαρκάρει κάθε μπουκάλι με ένα μοναδικό αριθμό, όπου μέσω εφαρμογής και geolocation tracking, ο κάθε αγοραστής να μπορεί να εποπτεύει τα δέντρα που φυτεύτηκαν ως αποτέλεσμα της αγοράς του και να παρακολουθεί την εξέλιξή τους.

Η διαφήμιση φαίνεται να απέδωσε πάντως για τον Μυτιληνιό επιχειρηματία, όχι μόνο με την προβολή του αλλά και επιχειρηματικά. Όπως μας λέει, έχει ήδη κλείσει ραντεβού με μεγάλες αλυσίδες τροφίμων στην Ελλάδα, ενώ έχει ξεκινήσει και συζητήσεις με νέες αγορές του εξωτερικού.