Σε πρόβλημα που έθεσε εκτός λειτουργίας τη μονάδα της ΔΕΗ στη Μυτιλήνη οφείλεται το Blackout που ήταν γενικό σε όλη τη Λέσβο και σημειώθηκε περίπου στις 17:30.
Αυτή την ώρα έχει ομαλοποιηθεί η σταδιακή ηλεκτροδότηση στη Λέσβο.