Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Παράταση στην Αερ. Γιανναρέλλη

Άρθρα & Δημοσιεύσεις

Τελευταία Άρθρα & Ειδήσεις


  • Στόχος της ΔΕΥΑΛ να ολοκληρωθούν οι εργασίες στον κεντρικό δρόμο μέχρι το Νοέμβριο και την ερχόμενη άνοιξη να μπουν τα συνεργεία στην τελευταία φάση, μέσα στον παράδρομο του Ποταμού

Παράταση για ένα ακόμη 6μηνο, μέχρι και τον Ιούνιο του 2023, δόθηκε από την ΔΕΥΑΛ στην ολοκλήρωση του έργου της αντικατάστασης του αγωγού ομβρίων υδάτων στην οδό Αεροπόρου Γιανναρέλλη, όπως ήταν αναμενόμενο το τελευταίο διάστημα. Αυτή είναι η δεύτερη παράταση των εργασιών, αφού σύμφωνα με την αρχική σύμβαση το έργο θα έπρεπε να παραδοθεί σε 2 χρόνια, δηλαδή τον Αύγουστο του 2022. Μετά από την πρώτη τρίμηνη παράταση που κρίθηκε αναγκαία πέρυσι, η Διοίκηση της ΔΕΥΑΛ έδωσε περιθώριο ακόμη 6 μηνών στην ανάδοχο εταιρεία για να παραδώσει το έργο το ερχόμενο καλοκαίρι.

Όπως είπε στα “Νέα της Λέσβου” ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, Γιώργος Φλώρος, η απόφαση αυτή δεν σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στην εκτέλεση των εργασιών στην παρούσα φάση, αλλά κρίθηκε απαραίτητη λόγω της καθυστέρησης που παρουσιάστηκε στο πρώτο στάδιο, ξεκινώντας από την πλατεία Κυπρίων Πατριωτών και την οδό Βουρνάζων, όπου δεν είχε γίνει η κατάλληλη προεργασία από τις εταιρείες ηλεκτρικού ρεύματος και τηλεπικοινωνιών, ενώ στην πορεία είχαν βρεθεί και τα αρχαία. «Προχωράμε καλά από πέρυσι, που μπήκαμε στην οδό Αεροπόρου Γιανναρέλλη κι αυτό φαίνεται από την πρόοδο των εργασιών. Δεν έχουμε κολλήσει πουθενά και κάθε τμήμα κλείνει εντός του χρονοδιαγράμματος. Ωστόσο, πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, με υψηλό βαθμό δυσκολίας και αυτό πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους πολίτες. Όμως είναι ένα έργο κοινής ωφέλειας και αναγκαίο που έπρεπε να γίνει», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Φλώρος.

Προχωρούν οι εργασίες στη μεγάλη στροφή και σε βάθος έως 10 μέτρων

Αγώνας δρόμου

Μετά από την ασφαλτόστρωση του τμήματος από το κρεοπωλείο “Γαϊτανή” μέχρι την οδό Γεωργίου Λεσβίου που έγινε τον προηγούμενο μήνα, τα συνεργεία έχουν μπει στην μεγάλη στροφή (όπου βρισκόταν η αντιπροσωπεία της “Toyota”) και η κίνηση των οχημάτων προς το κέντρο γίνεται μέσω της οδού Πύρρας και από εκεί και πάλι στην Αερ. Γιανναρέλλη για να κατευθύνονται στην πλατεία Αλυσίδας. Για την ώρα τα δύο πρατήρια υγρών καυσίμων που λειτουργούν εκεί παραμένουν ανοιχτά, αλλά πιθανώς να χρειαστεί να κλείσουν για λίγες μέρες όταν οι εκσκαφές θα φθάσουν έξω ακριβώς από τις εισόδους τους.

Όπως προαναφέραμε, το τελευταίο διάστημα δεν έχουν παρουσιαστεί εμπόδια και καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου, αλλά η ΔΕΥΑΛ διατηρεί επιφυλάξεις ως προς την εξέλιξη των εργασιών από δω και πέρα, όπου το βάθος των εκσκαφών θα φθάσει τα 10 μέτρα. Στο κομμάτι αυτό των 200 περίπου μέτρων, οι εργασίες θα διαρκέσουν περισσότερο χρονικό διάστημα, αφού απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το βάθος, να δημιουργηθούν πατάρια και να ληφθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας για το συνεργείο.

Το εργοτάξιο θα βρίσκεται σε αυτή τη στροφή μέχρι και το Νοέμβριο, που θα διακοπούν και πάλι οι εργασίες λόγω του χειμώνα και στόχος είναι να ολοκληρωθεί κι αυτό το κομμάτι προκειμένου την ερχόμενη άνοιξη τα συνεργεία να μπουν κατευθείαν στην τελευταία φάση του έργου, μέσα στον παράδρομο του Ποταμού. Παράλληλα με την αντικατάσταση του αγωγού, τοποθετούνται νέα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και γίνονται οι συνδέσεις που πολλές φορές έχουν ως συνέπεια τις διακοπές υδροδότησης στο Λαζαρέτο. 

«Όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες στην Αερ. Γιανναρέλλη, για μένα ουσιαστικά το έργο θα έχει τελειώσει γιατί θα τελειώσει η ταλαιπωρία των επιχειρήσεων και των οδηγών. Μετά, θα χρειαστούν άλλοι 2 – 3 μήνες στον Ποταμό και θα έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ότι κάναμε αυτό που έπρεπε για να μην κινδυνεύσει η περιοχή από πλημμυρικά φαινόμενα» υπογράμμισε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ.

Αγώνας δρόμου για να προλάβουν τα συνεργεία να κλείσουν κι αυτό το κομμάτι πριν από το χειμώνα

Νέα έργα

Εξάλλου, στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΛ αποφασίστηκε η δημοπράτηση των δύο νέων έργων στο Μόλυβο και το Σκόπελο της Γέρας με χρηματοδότηση 850.000 ευρώ που εξασφάλισε από το πρόγραμμα ΕΠΠΕΡΑΑ του Υπουργείου Περιβάλλοντος. Πρόκειται για την ανακατασκευή των εξωτερικών υδραγωγείων στους δύο οικισμούς που θα δώσει λύση στο πρόβλημα της ομαλής υδροδότησης που παρουσιάζεται ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. 

Στο Μόλυβο η μελέτη αφορά στην κατασκευή τριών καταθλιπτικών αγωγών από τις γεωτρήσεις Κουντουριώτη, Αντρίκου και Αγίου Ιγνατίου που υδροδοτούν τον οικισμό προς την υφιστάμενη δεξαμενή, συνολικού μήκους 4 χλμ. Επίσης, προβλέπεται ο εκσυγχρονισμός των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων. Στο Σκόπελο θα τοποθετηθεί νέος καταθλιπτικός αγωγός από το αντλιοστάσιο της Δρόμας έως τη δεξαμενή του χωριού, μήκους 2,4 χλμ. Και εκεί θα γίνει επισκευή και αναβάθμιση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.

spot_img

More articles