Πέμπτη, 18 Ιουλίου, 2024

Ξεκινά ο “πόλεμος” κατά της λακκούβας!


  • Το ποσό των 500.000 ευρώ εξασφάλισε η Δημοτική Αρχή από ιδίους πόρους για να κλείσει παλιές και νέες “πληγές” στην Χρυσομαλλούσα, τη Λαγκάδα, το Λαζαρέτο, τον Πλάτανο, το Γήπεδο, την Καλλιθέα και το Κιόσκι

Την πρώτη της μεγάλη “μάχη” στον “πόλεμο της λακκούβας” ετοιμάζεται να δώσει η νέα Δημοτική Αρχή Μυτιλήνης για να κλείσει παλιές αλλά και νέες “πληγές” που ανοίγουν οι καιρικές συνθήκες, οι εργασίες για κοινωφελείς σκοπούς, οι κακοτεχνίες και οι φθορές που παρουσιάζονται με το πέρασμα του χρόνου. Ήδη προχθές εγκρίθηκε ομόφωνα στην συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής η εισήγηση για την διεξαγωγή διαγωνισμού, ύψους 500.000 ευρώ, για την ασφαλτόστρωση κεντρικών δρόμων της πρωτεύουσας και τσιμεντοστρώσεις, που είναι αναγκαίες για την οδική ασφάλεια οδηγών και πεζών. 

Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της ανάθεσης μέχρι το φθινόπωρο, προκειμένου να εκτελεστούν τότε οι εργασίες, μετά από το τέλος της τουριστικής περιόδου και με τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες για το βέλτιστο αποτέλεσμα. 

Ειδικά τα τελευταία χρόνια, οι δρόμοι της Μυτιλήνης βρίσκονται σε τριτοκοσμική κατάσταση, παρά τις παρεμβάσεις που είχαν γίνει επί της θητείας του αείμνηστου Δημάρχου Λέσβου, Σπύρου Γαληνού, οι οποίες συνεχίστηκαν και από την Δημοτική Αρχή του Στρατή Κύτελη. Κι αυτό γιατί πάνω που ασφαλτοστρώνεται ένας κεντρικός δρόμος και όχι πριν, όπως θα ήταν το απολύτως λογικό μετά από συνεννόηση των Υπηρεσιών, ακολουθούν συνεργεία τηλεπικοινωνιών, της ΔΕΥΑΛ κι άλλων Υπηρεσιών και Οργανισμών που σκάβουν το οδόστρωμα προκαλώντας νέες ζημιές, όπως έχει συμβεί στις οδούς Ελ. Βενιζέλου, Ζωοδόχου Πηγής, κ.ά.. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βιώνουν σήμερα οι κάτοικοι και οι επισκέπτες αυτής της πόλης και ειδικά οι δικυκλιστές και οι ποδηλάτες που κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να τραυματιστούν.

 

Πού θα πέσει άσφαλτος

Το αντικείμενο της μελέτης, όπως παρουσιάστηκε προχθές το μεσημέρι στην συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, είναι η αποκατάσταση ζημιών με ασφαλτοστρώσεις και τσιμεντοστρώσεις συγκεκριμένων τμημάτων στους παρακάτω δρόμους:

 – Οδός Ζωοδόχου Πηγής (από την είσοδο στην πόλη μέχρι την συμβολή της με την οδό Αερ. Γιανναρέλλη)

– Οδός Αγίας Ειρήνης, από Καβέτσου έως Γ. Βοστάνη

Οδός Θεοφίλου Χατζημιχαήλ, από το 7ο Δημοτικό Σχολείο έως το Φαρμακείο Ψάνη

– Οδός 8ης Νοεμβρίου από παλαιό Αρχαιολογικό Μουσείο έως την οδό Σκρα

Οδός Χρυσομαλλούσας, από την διασταύρωση με τον δρόμο Νοσοκομείου έως και την εκκλησία της Χρυσομαλλούσας  

– Οδός Βύρωνος Καραπαναγιώτη, από τη μαρίνα έως την διασταύρωση με την Ε. Βοστάνη

– Οδός Ε. Βοστάνη από την διασταύρωση με Β. Καραπαναγιώτη έως το Νοσοκομείο στα τμήματα που απαιτούν βελτίωση βατότητας

– Οδός Θεοκρίτου, από πλατεία Αλυσίδας έως Πλάτανο

– Οδός Οικονόμου Τάξη, στο τμήμα από Θουκυδίδου έως Αναπαύσεως

– Οδός Θουκυδίδου έως Χρυσομαλλούσης

– Όλοι οι παράδρομοι της Αεροπόρου Γιανναρέλλη που επιβαρύνθηκαν κατά την εκτέλεση του έργου αντικατάστασης του αγωγού ομβρίων υδάτων της Λαγκάδας και πρέπει να αποκατασταθούν.

Όπως φαίνεται από την μελέτη, έχει προβλεφθεί και η αποκατάσταση των δρόμων στην Χρυσομαλλούσα που έχουν σκαφτεί τους τελευταίους μήνες από την ΔΕΥΑΛ για την αντικατάσταση τμημάτων των δικτύων ύδρευσης και ταλαιπωρούν τους οδηγούς και τους κατοίκους.

Άμεσα θα κινηθούν οι διαδικασίες για να βγει στον αέρα ο διαγωνισμός ανάθεσης του έργου, όπως είπε στα “Νέα της Λέσβου” ο Δήμαρχος. «Είναι κοινά αποδεκτό ότι συνολικά και πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, το οδικό δίκτυο εντός της πόλης της Μυτιλήνης δεν είναι σε καλή κατάσταση. Γι’ αυτόν τον λόγο υπήρξε πολύ ψηλά στις προτεραιότητές μας και καταφέραμε αφενός να εξασφαλίσουμε τη χρηματοδότηση ύψους 500.000 ευρώ από τους πόρους του Δήμου και αφετέρου να προχωρήσουμε στην σύνταξη των σχετικών μελετών και τευχών δημοπράτησης, ώστε στους επόμενους κιόλας μήνες να ξεκινήσουμε τις παρεμβάσεις σε έντεκα διαφορετικά τμήματα οδών της πόλης, τα περισσότερα εκ των οποίων σε πολυσύχναστα και με έντονη κυκλοφοριακή χρήση σημεία. Στόχος μας είναι κάθε χρόνο, με αντίστοιχες ενέργειες και συνδυαστικά με άλλα έργα, να προχωράμε σε σχετικές παρεμβάσεις, ώστε ιδανικά στο τέλος της θητείας μας να έχει αποκατασταθεί το μεγαλύτερο τμήμα των δημοτικών οδών της Μυτιλήνης αλλά και των οικισμών».

spot_img

More articles

spot_img
spot_img
spot_img