- Την «μερίδα του λέοντος» είχαν οι επιχειρήσεις με ηλεκτρικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας, όπως και αναμενόταν μια τέτοια ημέρα
- «Παρόλη την μεγάλη προσέλευση, μπορώ να πω ότι η κίνηση ήταν εμφανώς πεσμένη σε σχέση με άλλες χρονιές, ωστόσο είμαι ευχαριστημένη», δηλώνει η υπεύθυνη γνωστής αλυσίδας καλλυντικών
Παρά τον άσχημο καιρό που μάλλον σε προδιέθετε για… ύπνο και χουζούρι, η Ερμού γέμισε με αρκετό κόσμο που ξεχύθηκε στους δρόμους για να κάνει τα ψώνια του εν όψει της «Black Friday». Τα περισσότερα καταστήματα λιανικής την Παρασκευή έβγαλαν προσφορές έως και 50%, σε επιλεγμένα είδη. Την «μερίδα του λέοντος» είχαν βέβαια οι επιχειρήσεις με ηλεκτρικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας, όπως και αναμενόταν μια τέτοια ημέρα.
Τα «Νέα της Λέσβου» ανήμερα της «Βlack Friday» βρέθηκαν στους εμπορικούς δρόμους της πόλης, και συνάντησαν συμπολίτες μας, οι οποίοι μοιράστηκαν μαζί μας την εμπειρία τους από την ημέρα, αν εκπληρώθηκαν οι προσδοκίες που είχαν για προσφορές, αλλά και τι είδους αγορές πραγματοποίησαν.
«Αγόρασα κάποια ρούχα που ήθελα, θέλω επίσης να κοιτάξω τα προϊόντα τεχνολογίας», μας λέει ο Γιώργος, που είναι μαθητής. «Οι τιμές ήταν πολύ καλές, είμαι πολύ ευχαριστημένος», συνεχίζει. Η Μυρσίνη από την παρέα του, συμφωνεί με εκείνον, χωρίς να έχει αποφασίσει η ίδια σε ποια αγορά θα καταλήξει ακόμη. Για τις πολύ καλές προσφορές σε ρουχισμό και εσώρουχα μας μίλησε και η Χριστίνα, η οποία όμως τόνισε ότι «χρειάζεται αρκετό ψάξιμο καθώς δεν «αξίζουν» όλα τα προϊόντα που βρίσκεις με έκπτωση».
Ωστόσο συναντήσαμε και καταναλωτές όπως η Μαρία, η οποία μας είπε ότι «αγόρασα μόνο κάτι που χρειαζόμουν λόγω εγκυμοσύνης. Όπως καταλαβαίνετε, είναι πολλά τα έξοδα και οι καιροί είναι δύσκολοι». Στο ίδιο κλίμα κινήθηκαν και οι απαντήσεις άλλων καταναλωτών, οι οποίοι έδειχναν «σφιγμένοι» και αναποφάσιστοι ώστε να προχωρήσουν σε κάποια αγορά.
Τι λένε οι επιχειρηματίες
Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την κίνηση φέτος έδειξαν οι επιχειρηματίες ηλεκτρικών συσκευών καθώς και προϊόντων τεχνολογίας. «Είχαμε πολλή κίνηση από το πρωί, όπως το περιμέναμε. Ήδη εδώ και 10 ημέρες οι πελάτες μας έκαναν την έρευνα αγοράς τους, μας ρωτούσαν για τα προϊόντα μας, και επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους και να επωφεληθούν από τις μεγάλες εκπτώσεις μας», αναφέρει επιχειρηματίας γνωστής επιχείρησης.
Σημαντική ήταν η κίνηση και στα είδη περιποίησης, με αρκετούς καταναλωτές να επιλέγουν την συγκεκριμένη ημέρα για να επενδύσουν σε οικονομικότερες επιλογές στα αρώματα και τα καλλυντικά. Ωστόσο, όπως σημείωσε η υπεύθυνη γνωστής αλυσίδας, «παρόλη την μεγάλη προσέλευση, μπορώ να πω ότι η κίνηση ήταν εμφανώς πεσμένη σε σχέση με άλλες χρονιές, προφανώς λόγω των δαπανών στην θέρμανση που δοκιμάζουν τον κόσμο αυτή την περίοδο. Δεδομένων όμως των συνθηκών, είμαι ευχαριστημένη», τόνισε.
«Αυλαία» με εκδηλώσεις το απόγευμα
Με το άνοιγμα των καταστημάτων το απόγευμα ξεκίνησε και το πρόγραμμα των εκδηλώσεων για να ανέβει και η διάθεση των περαστικών. Συγκεκριμένα με πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης, διοργανώθηκαν μουσικές εκδηλώσεις σε διάφορα σημεία της αγοράς. Ακόμη, στον κόσμο που έκανε την βόλτα του εκείνη την ώρα στην Ερμού προσφερόταν ζεστό κρασί σαν κέρασμα.