Και δικηγόρους “επιστρατεύουν” υπάλληλοι της Διεύθυνσης Μεταφορών, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας μας, για να μετακινηθούν από τη συγκεκριμένη υπηρεσία διεκδικώντας να αλλάξουν πόστο, στο πλαίσιο της κινητικότητας, καθώς ο φόρτος εργασίας είναι τέτοιος που το προσωπικό ψάχνει για “έξοδο κινδύνου”. Ίσως μάλιστα η εν λόγω υπηρεσία να έχει καταγράψει τον τελευταίο χρόνο τις περισσότερες αναρρωτικές άδειες, καθώς παρά τις προσπάθειες για εκπαίδευση του προσωπικού με μετακίνηση υπαλλήλων από τη Λήμνο προσωρινά και την αλλαγή διεύθυνσης, υπάρχουν ακόμα δυσκολίες και γι’ αυτό το λόγο μια μερίδα προσωπικού προσανατολίζεται σε αλλαγή υπηρεσιακού περιβάλλοντος.
Ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Αστυρακάκης, προσπαθεί να μεταπείσει τους υπαλλήλους να μην εγκαταλείψουν τα πόστα τους και να παραμείνουν στην υπηρεσία, η οποία ούτως ή άλλως έχει μικρό αριθμό προσωπικού για τον όγκο δουλειάς που καλείται να διεκπεραιώσει σε καθημερινή βάση. Ταυτόχρονα έχει αρχίσει να εκδηλώνεται και πάλι δυσφορία από τους δασκάλους των Σχολών Οδήγησης. Κι αυτό καθώς ενώ επανήλθαν οι ίδιοι στα καθήκοντά τους σταματώντας την αποχή από τις πρακτικές εξετάσεις για τα διπλώματα σε οδηγούς δικύκλων, με τις διαβεβαιώσεις ότι σύντομα θα είχαν στη διάθεσή τους παραπλεύρως από την αφετηρία των αστικών λεωφορείων στο πάρκινγκ της Μυτιλήνης νέα πίστα για να γίνονται οι εξετάσεις, χωρίς να μπαινοβγαίνουν λεωφορεία, μέχρι τώρα δεν φαίνεται αυτό να προχωρά μια και το διπλανό τμήμα συνεχίζει να παραμένει “χωμάτινο” πάρκινγκ.
Όλα τα παραπάνω κάνουν ιδιαίτερα ασφυκτική την κατάσταση στη Διεύθυνση Μεταφορών. Από τη μία οι δάσκαλοι οδήγησης που ζητούν να υλοποιηθεί η υπόσχεση για την νέα πίστα και από την άλλη τα υπηρεσιακά προβλήματα λόγω του ολιγάριθμου προσωπικού και τα αιτήματα για υπηρεσιακές μετακινήσεις, συνεχίζουν να τροφοδοτούν το αρνητικό κλίμα καθώς η υπηρεσία φαίνεται ότι έχει δρόμο ακόμα μπροστά της για να μπορέσει να ξεπεράσει όλα όσα τη βαραίνουν.