Παρέμβαση από τα «Νέα της Λέσβου» για την εικόνα του αεροδρομίου Μυτιλήνης σε ό,τι αφορά τον εξωτερικό χώρο κάνει ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, Δημήτρης Αβαγιανός, καλώντας τους αρμόδιους φορείς – θέτοντας το ζήτημα και στην Ένωση Ξενοδόχων – να προσφύγουν με έγγραφά τους στη Fraport, ζητώντας να προχωρήσει άμεσα σε έργα εξωραϊσμού.
Ο κ. Αβαγιανός παρατηρεί ότι μετά την απαράδεκτη εικόνα με την τοποθέτηση πλαστικών μπλόκων για την αποτροπή της στάθμευσης απέναντι από το αεροδρόμιο από την πλευρά της θάλασσας, η οποία καταργήθηκε από την εταιρεία που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο μετά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις της Ένωσης Ξενοδόχων, η Fraport πρέπει να προχωρήσει σε παρεμβάσεις διαμόρφωσης και βελτίωσης του χώρου εξωτερικά πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου τον Απρίλιο.
Όπως εξηγεί στα Νέα της Λέσβου ο κ. Αβαγιανός, «σε αντίθεση με τους σύγχρονους και λειτουργικούς εσωτερικούς χώρους του αεροδρομίου Μυτιλήνης, ο εξωτερικός χώρος και αναφέρομαι στην εικόνα που έχει κανείς κοιτάζοντας το αεροδρόμιο είναι πραγματικά σε απαράδεκτη κατάσταση στο ανάχωμα, που καθώς δεν έχει διαμορφωθεί ώστε να συντηρείται, έχει φυτρώσει άγρια βλάστηση και κατρακυλούν οι πέτρες και τα χώματα στο πλακόστρωτο που διέρχεται μπροστά από το αεροδρόμιο εξωτερικά πάντα στην πλευρά του δρόμου».
Ο κ. Αβαγιανός καταλογίζει αμέλεια στη Fraport ως προς το να ολοκληρώσει και αυτό το σκέλος του έργου για τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου, σημειώνοντας ότι «το ανάχωμα δεν είναι της Περιφέρειας, είναι του αεροδρομίου και οφείλει η εταιρεία που εκμεταλλεύεται τον αερολιμένα με κάποιο συνεργείο να φροντίσει είτε για την κατασκευή ενός τοιχίου ή διαφορετικά να γίνει φύτευση με γκαζόν και άλλα φυτά και να δημιουργηθούν κάποια σκαλοπάτια για να μπορούν οι επιβάτες και γενικότερα οι πολίτες που κατευθύνονται από και προς το αεροδρόμιο για να παραλάβουν τους δικούς τους ανθρώπους ή οτιδήποτε άλλο να ανεβοκατεβαίνουν. Έχουμε αξιολογότατους αρχιτέκτονες στη Λέσβο, μπορεί η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο να ζητήσει τις υποδείξεις τους για το πώς πρέπει να διαμορφωθεί αυτός ο χώρος ώστε να μην βγάζει αυτή την απαράδεκτη εικόνα, ενώ ταυτόχρονα να είναι και λειτουργικός για τους επιβάτες».
Ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων διευκρινίζει πως ενώ οι πολίτες παρκάρουν από την πλευρά της θάλασσας, για να έχουν πρόσβαση στο αεροδρόμιο, θα πρέπει να κάνουν τον κύκλο με τα πόδια και προκειμένου να το αποφύγουν αυτό ανεβαίνουν από το ανάχωμα.
«Αυτή δεν είναι εικόνα για το αεροδρόμιο και δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν έχει και έσοδα η Fraport, καθώς αν δείτε τις κινήσεις του αεροδρομίου τη φετινή χρονιά υπερβαίνουν το 2019. Υπ’ αυτήν την έννοια δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ως Ένωση Ξενοδόχων γιατί δεν ολοκληρώνεται ο ευπρεπισμός και του εξωτερικού χώρου και η αμέλεια από πλευράς της εταιρείας που εκμεταλλεύεται τον Αερολιμένα, δίνει την αίσθηση ότι έχει το δικό μας αεροδρόμιο σε δεύτερη μοίρα, ρίχνοντας το βάρος στα αεροδρόμια των τουριστικών νησιών που εκμεταλλεύεται», είπε ο κ. Αβαγιανός.
Επίσης θέτει το ζήτημα εγκατάλειψης στην πλευρά όπου βρίσκονται τα κτίρια του παλαιού αεροδρομίου, μιλώντας για απαράδεκτη εικόνα και καλώντας τους αρμόδιους να ενεργοποιηθούν. Όπως σημειώνει «στην πλευρά του παλιού αεροδρομίου νομίζει κανείς ότι βρίσκεται σε πόλη- φάντασμα! Δεν είναι εικόνα αυτή. Ο παραλιακός δρόμος του αεροδρομίου είναι η βιτρίνα της Μυτιλήνης, είναι ο δρόμος από τον οποίο κινούνται οι επιβάτες, η πρώτη εικόνα που έχουν οι τουρίστες φτάνοντας στο νησί μας και δεν μπορεί να έχουν αφεθεί στην τύχη τους όλα αυτά».
Τέλος, ο κ. Αβαγιανός με την ευκαιρία της παρέμβασής του για την κατάσταση στο αεροδρόμιο διατυπώνει το ερώτημα γιατί συνεχίζει να παραμένει σβηστό το όνομα του νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη, υπογραμμίζοντας ότι «η υποχρέωση της Fraport είναι να έχει φωτισμένη ολόκληρη την πινακίδα του Αερολιμένα Μυτιλήνης και όχι ο φωτισμός να λειτουργεί κατά το ήμισυ».