Τη διασφάλιση του ιδιωτικού χαρακτήρα της περιήγησης στο Internet, θέλουν να πετύχουν οι Ευρωβουλευτές, εξετάζοντας το τι κάνει η Apple με την στοχευμένη διαφήμιση.
Με δεδομένο ότι το υπάρχον πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) δεν είναι αρκετό για να διασφαλιστεί ο ιδιωτικός χαρακτήρας που θα πρέπει να διέπει την περιήγηση ενός χρήστη στο Internet, οι Ευρωβουλευτές εξετάζουν ποια θα είναι η επόμενη νομοθετική τους πρωτοβουλία για το θέμα. Ένα παράδειγμα που βλέπουν είναι η κίνηση της Apple να δώσει στους κατόχους των προϊόντων της τη δυνατότητα να βλέπουν ποια είναι τα στοιχεία που συλλέγονται από τις διάφορες εφαρμογές και τους ιστοτόπους και να επιλέγουν εάν θέλουν να συλλέγονται τα στοιχεία αυτά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν όλοι οι χρήστες της Apple αξιοποίησαν αυτή τη δυνατότητα και αυτό το γεγονός κάνει τους ευρωβουλευτές να θεωρούν ότι θα μπορούσαν να παρουσιάσουν ένα αντίστοιχο σύστημα για όλους τους Ευρωπαίους πολίτες, καθώς καμία από τις προτάσεις που έκαναν οι μεγάλες πλατφόρμες ίντερνετ για εναλλακτικές εκδοχές συστημάτων παρακολούθησης δραστηριότητας, δεν θεωρείται ότι προστατεύει επαρκώς την ιδιωτικότητα του πολίτη στο Internet.