Τεχνολογικό «μπλακ-άουτ» στη Ρωσία

Spread the love

Η απομόνωση της Ρωσίας από πολλές χώρες της Δύσης, λόγω της εισβολής της στην Ουκρανία, πριν δέκα μέρες περίπου έχει μεταξύ άλλων και τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Εταιρείες κολοσσοί σταματούν ή περιορίζουν την παροχή των υπηρεσιών τους στη χώρα, με αποτέλεσμα οι Ρώσοι χρήστες όχι μόνο να πρέπει να αλλάξουν συνήθειες ψηφιακής ψυχαγωγίας, αλλά ακόμα και να βρουν εναλλακτικές λύσεις εργαλείων, που χρησιμοποιούσαν μέχρι σήμερα για επαγγελματικούς λόγους.

Ειδικότερα, το Facebook απέσυρε όλες τις διαφημίσεις από την πλατφόρμα του στη Ρωσία και ταυτόχρονα διέκοψε την προβολή ρωσικών διαφημίσεων οπουδήποτε στον κόσμο, ενώ αντίστοιχη κίνηση έκανε και η Google, που σταμάτησε την πώληση διαδικτυακών διαφημίσεων, μια απαγόρευση που καλύπτει την αναζήτηση, το YouTube αλλά και εξωτερικούς συνεργάτες, κάτι που κάνουν και άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Twitter.

Την ίδια στιγμή η Microsoft ανακοίνωνε την αναστολή διάθεσης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, σε μια κίνηση καταδίκης της εισβολής της χώρας της χώρας στην Ουκρανία, ενώ προσανατολίζεται και στην παύση ενός μεγάλου εύρους δραστηριοτήτων της στη Ρωσία, στο πλαίσιο των γενικότερων κυρώσεων, που επιβάλλονται. Επιπλέον, η εταιρεία διαδικτυακών πληρωμών PayPal ανέστειλε κι αυτή με τη σειρά της τη δραστηριότητά της στη χώρα.

Παράλληλα, η Samsung ανέστειλε αποστολές όλων των προϊόντων της, και η Apple διέκοψε την πώληση των προϊόντων της μετά την εισβολή και επιπλέον απέσυρε τις εφαρμογές RT News και Sputnik News από τα App Stores εκτός Ρωσίας. Αντίστοιχα, το Netflix πάγωσε όλα τα μελλοντικά έργα και εξαγορές τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών, και η εταιρεία online μουσικής Spotify πάγωσε τις δραστηριότητές της στη Ρωσία.

 

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση