Πρεμιέρα των εκπτώσεων σήμερα

Spread the love


Πρεμιέρα για τις χειμερινές εκπτώσεις του 2022 σήμερα Δευτέρα, με τους εμπόρους να ποντάρουν πολλά στο θεσμό για τους δύσκολους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο, που γίνονται ακόμα δυσκολότεροι λόγω της πανδημίας που βρίσκεται σε έξαρση και στην περιοχή μας. 

 

Οι έμποροι 

Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου, ενώ η προσεχής Κυριακή 16 Ιανουαρίου, που είναι η πρώτη Κυριακή από την έναρξη των εκπτώσεων, όπως και στις θερινές εκπτώσεις και στις προεκπτώσεις, προβλέπει την προαιρετική λειτουργία των καταστημάτων από τις 11:00 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα και αυτό ισχύει και για τις επιχειρήσεις τροφίμων.

Σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Μυτιλήνης υπενθυμίζει την πάγια θέση του για τη διατήρηση της κυριακάτικης αργίας για την αγορά της περιοχής μας, ενημερώνοντας παράλληλα τους εμπόρους πως κατά την διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

 

Οι καταναλωτές

Πάντως οι Καταναλωτικές Οργανώσεις κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ενημέρωση για το τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς φαίνεται πως ειδικά σε περιόδους εκπτώσεων κρύβει περισσότερες και μεγαλύτερες παγίδες. Συστήνεται, για παράδειγμα, στους καταναλωτές που επισκέπτονται ιστοσελίδες να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (π.χ. δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο περιεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).

Επίσης να αποφεύγουν να δηλώνουν τις προτιμήσεις τους στα διάφορα newsletter που μπορεί να λαμβάνουν, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις οι προτιμήσεις τους αποτελούν προϊόν επεξεργασίας από τις εταιρείες για να τους προβάλλουν ανάλογα προϊόντα από το διαδίκτυο. 

 

Ο Γιάννης Μουτζούρης

Όπως άλλωστε τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης, Γιάννης Μουτζούρης «ιδιαίτερα σε περιοχές, όπως η Μυτιλήνη, που γνωριζόμαστε μεταξύ μας, η επαφή του καταναλωτή με τον έμπορο είναι αναντικατάστατη, πέραν του ότι υπάρχει τεράστια διαφορά στο να επιλέγεις ένα προϊόν από φωτογραφίες με το να βρίσκεσαι ο ίδιος στο κατάστημα και να το δεις, να το δοκιμάσεις και να ρωτήσεις τον έμπορο που στο διαθέτει από κοντά για όποιες πιθανώς απορίες έχεις».

Ο κ. Μουτζούρης κάλεσε την τοπική κοινωνία να επιλέγει την αγορά του νησιού μας για τις προμήθειές της, επισημαίνοντας ότι «θεωρώ πως η αγορά της Μυτιλήνης συνδυάζει άριστα αυτό που λέμε value for money, προσφέροντας προϊόντα άριστης ποιότητας στις καλύτερες δυνατές τιμές και δεν είναι τυχαίο ότι οι τουρίστες κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου που έχουν ταξιδέψει και αλλού αυτό μας λένε». Τέλος, σε σχέση με τον κορονοϊό, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου ανέφερε ότι οι έμποροι του τόπου μας αποτελούν σημείο αναφοράς ως προς την τήρηση των μέτρων και των πρωτοκόλλων για τον περιορισμό της πανδημίας και τις ασφαλείς συναλλαγές με τους πελάτες τους.

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο σημαντικά νέα

Πατώντας το κουμπί Εγγραφή, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης
Διαφήμιση